Pes 2013, 2014-15 sezonu forma yaması

Öncelikle merhaba arkadaşlar WebFrantic, bu yayınla birlikte yayın hayatına girmiş oldu. Fazla uzatmadan konuya girelim.

Bu yazımda sizlere Pes 2013, 2014-15 sezonu formalarını vereceğim.

YAMANIN EKRAN GÖRÜNTÜLERİ 



























NOT :
 Resimde görülen kadorlar , arka plan, takımlar yamada yoktur. Sadece forma yaması bulunmaktadır.

KURULUM :
-Öncelikle yamayı kurabilmek için bize bir Kitserver 13 (eklentisi, yaması her neyse) lazım. Burdan İndirebilirsiniz.
-İndirdiğimiz '' kitserver13 klasörünü '' oyunun kurulu olduğu yere '' KONAMI '' klasörüne atıyoruz bu kadar basit.
-Ve daha sonra KONAMI > kitserver13'e giriyoruz. orda '' manager '' diye bi uygulama olacak onu açıp '' Attach '' butonuna basıyoruz. kitserver13 kurulumu bu kadar.
-Şimdi yama kurulumu...
-Verdiğim yamayı rardan çıkartıyoruz.
-Mesela Beşiktaş'ı atacaz.
-''Besiktas'' klasörünü kopyalayıp KONAMI > kitserver13 > GDB > uni'ye yeni bir klasör oluşturuyoruz. Adı '' STSL '' olacak.
-STSL klasörüne yamamızı atıyoruz. Attıktan sonra uni klasöründe map.txt olacak. Oraya forma idlerini girmemiz gerekli ben zaten size yamanın içinde nasıl yapacağınızı ne yazacağınızı gösterdim. Orayı doldurmazsanız formayı uygulayamazsınız. (Anlamadıysanız Google'da detaylı videolar var araştırabilirsiniz.)

______________________________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________________________

Umarım yardımcı olmuşumdur.

Dipnot : Anlatım tamamiyle bana aittir. Kesinlikle ama kesinlikle kaynaksız alıntı yapılmaz. Ben sizin için emek verip anlattım umarım emeğimi çalmassınız. İyi oyunlar!
İlk

10 yorum

Write yorum
Unknown
AUTHOR
22 Mart 2015 04:20 delete

ben aynı şekilde yaptım ama yama olmadı yardım edin lüftfenn

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
24 Ocak 2016 10:42 delete

attach tuşuna basamıyorum

Reply
avatar
Javren
AUTHOR
31 Ocak 2016 05:47 delete

Pes'i kurduğunuz yere gelip şu adımları izleyin.
PES2013.exe > Sağ Tık > Özellikler'e geldiğinizde 'Öznitelikler' kısmında Salt Okunur seçeneğinde tik varsa o tiki kaldırıyoruz uygula diyip tamamlıyoruz. Manager'i yönetici olarak çalıştırmayı unutmayın.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
25 Nisan 2016 07:15 delete

sampiyonlar liginde çalışmıyor ama

Reply
avatar
Javren
AUTHOR
10 Temmuz 2016 09:33 delete

Nasıl bir hatayla karşılaşıyorsun? Biraz açarsan yardımcı oluruz.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
3 Eylül 2016 17:47 delete

Dediklerini bende yaptım olmuyor hata veriyor oyun açmıyor kurulumu yanlış mı yapıyoz ondan olabilir mi

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
3 Eylül 2016 17:48 delete

Dediklerini bende yaptım olmuyor hata veriyor oyun açmıyor kurulumu yanlış mı yapıyoz ondan olabilir mi

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
4 Eylül 2016 08:08 delete

Beşiktaş ve fenerbahçenin forma id'leri nelerdir ?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
10 Eylül 2016 10:19 delete

abi olmuyo yaptım aynısını olmuyo

Reply
avatar